contact  | nieuws sitemap  |  jobs  |  start
facebook twitter linkedin

Patiëntentevredenheid

Tijdens de opname van een patiënt streven we ernaar een optimaal therapeutisch klimaat en traject te creëren. Om na te gaan of we in onze opdracht slagen wordt er om de drie maanden een tevredenheidsonderzoek bij de patiënten uitgevoerd. De resultaten van dit onderzoek laten ons toe bij te sturen waar nodig zodat we onze missie “mensen centraal in zorg” blijvend kunnen waarmaken.

Hieronder vindt u de resultaten (in percentages) van het vierde kwartaal 2016 met betrekking tot het therapeutisch klimaat en traject.

Enkele quotes van patiënten:

"Vooral door het verplegend personeel wordt men als mens benaderd. Proficiat voor het verplegend personeel."

"Ik ervaar het team als vlot, enthousiast, zichtbare werkvreugde en bovenal zeer vriendelijk. Ik ben enorm dankbaar dat ik beroep heb kunnen doen op jullie, dit hadden we als gezin nodig."

"De leefgroepswerking verdient een pluim! Doe zo voort. De sociale dienst doet ook zijn best maar we hebben niet dezelfde verwachtingen."

"Netheid en properheid door de poetsdienst."

"Er wordt rekening gehouden met onze mening: bv. overleg met de keuken, bij medicatie opstart of wijziging."